Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová strategie Multifunkčního sloupku SITEL na českém trhu
Tomanová, Jitka ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Schlitter, Miloš (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o výrobku české obchodní společnosti SITEL, spol. s r.o., Multifunkčním sloupku SITEL. Cílem práce je za pomoci vybraných marketingových a ekonomických nástrojů představit současnou situaci na českém trhu s energetickými sloupky a zhodnotit další možnosti podniku v této oblasti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část, v rozsahu první kapitoly, seznamuje se základními pojmy z oblasti marketingu a vybraných marketingových nástrojů, které byly pro analýzu využity. Praktická část, v rozsahu tří kapitol, představuje společnost SITEL, spol. s r.o. a posuzovaný výrobek Multifunkční sloupek SITEL (MSS ENERGO), prezentuje provedené analýzy, uvádí doporučení a nápady, jak by bylo možné zlepšit postavení firmy na českém trhu v dané oblasti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.